|
Эмоциялар колдонуучулардын катышуусунун кыймылдаткыч күчү жана колдонуучулардын өз тармактары менен мазмун бөлүшүүсүнө катализатор болуп саналат. Келиңиз, мазмунуңуз аркылуу эмоционалдык байланыштарды түзүү стратегияларын карап көрөлү. : Ар бир брендде анын инсандыгынын негизин түзгөн уникалдуу эмоционалдык өзөгү бар. Брендиңиз менен резонанс жараткан эмоцияларды
аныктап, аларды мазмунуңузга киргизиңиз. Бул таандыктык сезими, ностальгия же толкундануу болобу, мазмунуңузду ушул эмоциялар менен шайкеш келтирүү анын бөлүшүү мүмкүнчүлүгүн жогорулатат. Эмпатия менен аңгеме айтуу: Эмпатияны туудурган Телефон номерлеринин китепканасы баяндарды жасаңыз. Брендиңизди гумандаштырган, өнүмдөрдүн же кызматтардын артында турган адамдарды жана тажрыйбаларды көрсөткөн окуяларды бөлүшүңүз .
Колдонуучулар брендиңиздин адамдык тарабы менен байланышканда, алар эмоционалдык байланышын билдирүү үчүн мазмунду бөлүшө алышат. Кардарларды майрамдаган Колдонуучу тарабынан түзүлгөн мазмун: Кардарларыңызды даңазалаган колдонуучу жараткан мазмунду кубаттаңыз. Брендиңиздин жеке адамдарга тийгизген оң таасирин баса белгилеген күбөлүктөр, ийгилик окуялары же тажрыйбалар менен бөлүшүңүз.
|
|